Warsztaty w Centrum Sztuki Współczesnej. "Co jest skuteczne? Plakat w przestrzeni miejskiej". - SADAJ
"Co jest skuteczne? Plakat w przestrzeni miejskiej". O technikach komunikacji i przyciąganiu uwagi - sztuka a reklama.
wizerunek, projektowanie wizerunku, wizerunek firmy, logotyp, logotypy, identyfikacja, logo, logo design, branding, brand, brand design, komunikacja marki, komunikacja wizualna w marketingu, reklama, design, komunikacja w reklamie, fotografia, fotografia biznesowa, fotografia korporacyjna, fotografia wizerunkowa, identyfikacja firmy, identyfikacja marki, rebranding, motion design, animacja, filmy korporacyjne
7968
post-template-default,single,single-post,postid-7968,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Warsztaty w Centrum Sztuki Współczesnej. „Co jest skuteczne? Plakat w przestrzeni miejskiej”.

  |   Art, Design
W

czerwcu w Laboratorium, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, odbył się warsztat
pt. „Co jest skuteczne? Plakat w przestrzeni miejskiej”. Techniki komunikacji i przyciągania uwagi.

 

Tematem wykładu była skuteczność działań wizualnych w sztuce oraz w reklamie, na przykładzie plakatu komercyjnego. Poruszone zostały między innymi zagadnienia:

 

Co zrobić by zostać zauważonym, zrozumianym i zapamiętanym, także w przestrzeni miejskiej?

 

Jak zwiększyć skuteczność plakatu, wykorzystując teorię widzenia?

 

Wykład poprowadził nasz ekspert od komunikacji wizualnej – Paweł Sadaj.