SADAJ | Identyfikacja marki spożywczej
SADAJ STUDIO to autorskie studio artysty grafika i fotografika Pawła Sadaj. Od blisko 10 lat tworzymy identyfikacje, wizerunki firm i marek, projektujemy narzędzia wizualne komunikacji marketingowej, oraz reklamy.
wizerunek, projektowanie wizerunku, wizerunek firmy, logotyp, logotypy, identyfikacja, logo, logo design, branding, brand, brand design, komunikacja marki, komunikacja wizualna w marketingu, reklama, design, komunikacja w reklamie, fotografia, fotografia biznesowa, fotografia korporacyjna, fotografia wizerunkowa, identyfikacja firmy,
143
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-143,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Identyfikacja marki spożywczej

About This Project

Komunikacja marketingowa skierowana została głównie do młodego,  aktywnego, otwartego na nowości odbiorcy.  To założenie podyktowało użycie konkretnych zabiegów wizualnych, takich jak redukcja godła do postaci piktogramu czy użycie z lekkimi modyfikacjami kroju pisma o szerokim potencjale przyswajalności. Czerwony kolor to nacisk na kontakt krótkotrwały ale nawiązujący silną relację z konsumentem.

Piktogram rozpoczynający czytanie znaku, na pierwszy rzut oka jest rośliną, ale również strzałką wskazującą na typografię wzmocnioną w pierwszej linii tekstu.  Tym samym nacisk przekazu przeniesiony jest z możliwie pejoratywnego słowa „konopie” na pozytywne i budzące zaufanie słowo „dobre”.

Zadanie:

Opracowanie koncepcji strategii sprzedażowej marki, stworzenie identyfikacji wizualnej brandu oraz projekt identyfikacji linii produktowej.

Zakres prac:

Stworzenie koncepcji strategii sprzedażowej i głównych komunikatów marketingowych, projekt identyfikacji marki oraz projekt linii spożywczej produktów firmy, opracowanie KV layoutów prasowych.

Category

ATL, Branding, Wizerunek