
Identyfikacja marki spożywczej
About This Project
Komunikacja marketingowa skierowana została głównie do młodego, aktywnego, otwartego na nowości odbiorcy. To założenie podyktowało użycie konkretnych zabiegów wizualnych, takich jak redukcja godła do postaci piktogramu czy użycie z lekkimi modyfikacjami kroju pisma o szerokim potencjale przyswajalności. Czerwony kolor to nacisk na kontakt krótkotrwały ale nawiązujący silną relację z konsumentem.
Piktogram rozpoczynający czytanie znaku, na pierwszy rzut oka jest rośliną, ale również strzałką wskazującą na typografię wzmocnioną w pierwszej linii tekstu. Tym samym nacisk przekazu przeniesiony jest z możliwie pejoratywnego słowa „konopie” na pozytywne i budzące zaufanie słowo „dobre”.
Zadanie:
Opracowanie koncepcji strategii sprzedażowej marki, stworzenie identyfikacji wizualnej brandu oraz projekt identyfikacji linii produktowej.
Zakres prac:
Stworzenie koncepcji strategii sprzedażowej i głównych komunikatów marketingowych, projekt identyfikacji marki oraz projekt linii spożywczej produktów firmy, opracowanie KV layoutów prasowych.