
Identyfikacja marki spożywczej
O projekcie:
Komunikacja marketingowa skierowana została głównie do młodego, aktywnego, otwartego na nowości odbiorcy. To założenie podyktowało użycie konkretnych zabiegów wizualnych, takich jak redukcja godła do postaci piktogramu czy użycie z lekkimi modyfikacjami kroju pisma o szerokim potencjale przyswajalności. Czerwony kolor to nacisk na kontakt krótkotrwały ale nawiązujący silną relację z konsumentem.
Piktogram rozpoczynający czytanie znaku, na pierwszy rzut oka jest rośliną, ale również strzałką wskazującą na typografię wzmocnioną w pierwszej linii tekstu. Tym samym nacisk przekazu przeniesiony jest z możliwie pejoratywnego słowa „konopie” na pozytywne i budzące zaufanie słowo „dobre”.
Zadanie:
Opracowanie koncepcji strategii sprzedażowej marki, stworzenie identyfikacji wizualnej brandu oraz projekt identyfikacji linii produktowej.
Zakres prac:
Stworzenie koncepcji strategii sprzedażowej i głównych komunikatów marketingowych, projekt identyfikacji marki oraz projekt linii spożywczej produktów firmy, opracowanie KV layoutów prasowych.