Rebranding Plagiat.pl - SADAJ
Nowa identyfikacja wizualna dla systemu antyplagiatowego Plagiat.pl
system antyplagiat, plagiat.pl, identyfikacja Plagiat.pl
166
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-166,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Rebranding Plagiat.pl

O projekcie:

Marka Plagiat kojarzona jest z jakością, ochroną oraz wiedzą i niezawodnością. W tym duchu została zaprojektowana jej nowa identyfikacja. Koncepcja znaku graficznego opierała się na połączeniu w godle głównych atrybutów marki: jakości i ochrony, stąd zastosowane połączenie wizualne liter „Q” i „C”, symbolizujących quality i copyright.

Całość kompozycji dopełniła specjalnie zaprojektowana typografia zgodnie z wyznacznikami wynikającymi z analizy wcześniejszych materiałów wizualnych. Kolorystyka znaku dobrana została odpowiednio do pozostałych atrybutów marki. Logotyp poddano  optymalizacji wizualnej w celu osiągnięcia maksymalnej jakości przekazu komunikacji marketingowej. Powstał brand manual uwzględniający materiały wizerunkowe oraz stronę internetową.

Zadanie:

Analiza zastanej identyfikacji firmy pod kontem teorii widzenia, sformułowanie wyznaczników i rekomendacji do zachowania ciągłości identyfikacyjnej w procesie rebrendingu, opracowanie nowej identyfikacji firmy.

Zakres prac:

Analiza komunikacji marketingowej zastanej identyfikacji wizualnej firmy na podstawie teorii widzenia, opracowanie rekomendacji i wytycznych do stworzenia nowej formy graficznej w oparciu o strategię firmy, projekt logotypu i brand manual, projekt i realizacja strony internetowej.

www.plagiat.pl

Kategorie:

Branding, Identyfikacja, Wizerunek