Rebranding marki KDS - SADAJ
SADAJ STUDIO to autorskie studio artysty grafika i fotografika Pawła Sadaj. Od ponad 10 lat tworzymy identyfikacje, wizerunki firm i marek, projektujemy narzędzia wizualne komunikacji marketingowej, oraz reklamy.
logo KDS, identyfikacja wizualna, KDS, drukarnia KDS
156
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-156,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Rebranding marki KDS

O projekcie:

Wyznacznikiem do zmian identyfikacji była potrzeba predefiniowania komunikacji marketingowej drukarni KDS. Wynikało to bezpośrednio z dynamicznego rozwoju firmy ukierunkowanego na rozszerzenie sprzedaży o rynki zachodnie.

Przekaz komunikacji skupił się na podkreśleniu takich atrybutów marki jak: jakość, rozwój, dynamika w działaniu oraz zaufanie. Stąd też odpowiednio dobrane rozwiązania wizualne w zakresie kompozycji znaku graficznego.

Specjalnie zaprojektowane litery tworzące inicjał podkreśliły wzrost i dynamikę, ich sportowy charakter to drugi zabieg wizualny mający przekonać i wzbudzić zaufanie odbiorcy do tego atrybutu. Użyte kolory: cyjan, magenta i żółty to nieodłączny zestaw palety drukarskiej.  Całość kompozycji  zamyka hasło dopełniające, wzmacniające poczucie stabilnej i godnej zaufania firmy.

Zadanie:

Przeprowadzenie rebrandingu firmy.

Zakres prac:

Wsparcie zespołu marketingowego KDS w zakresie definicji komunikacji marki na rynki zagraniczne, projekt logotypu i brand manual, projekt strony internetowej.

Kategorie:

ATL, Branding, Identyfikacja, Wizerunek