Identyfikacja marki spożywczej - SADAJ
SADAJ STUDIO to autorskie studio artysty grafika i fotografika Pawła Sadaj. Od ponad 10 lat tworzymy identyfikacje, wizerunki firm i marek, projektujemy narzędzia wizualne komunikacji marketingowej, oraz reklamy.
wizerunek, projektowanie wizerunku, wizerunek firmy, logotyp, logotypy, identyfikacja, logo, logo design, branding, brand, brand design, komunikacja marki, komunikacja wizualna w marketingu, reklama, design, komunikacja w reklamie, fotografia, fotografia biznesowa, fotografia korporacyjna, fotografia wizerunkowa, identyfikacja firmy, identyfikacja marki, rebranding, motion design, animacja, filmy korporacyjne
143
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-143,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Identyfikacja marki spożywczej

O projekcie:

Komunikacja marketingowa skierowana została głównie do młodego,  aktywnego, otwartego na nowości odbiorcy.  To założenie podyktowało użycie konkretnych zabiegów wizualnych, takich jak redukcja godła do postaci piktogramu czy użycie z lekkimi modyfikacjami kroju pisma o szerokim potencjale przyswajalności. Czerwony kolor to nacisk na kontakt krótkotrwały ale nawiązujący silną relację z konsumentem.

Piktogram rozpoczynający czytanie znaku, na pierwszy rzut oka jest rośliną, ale również strzałką wskazującą na typografię wzmocnioną w pierwszej linii tekstu.  Tym samym nacisk przekazu przeniesiony jest z możliwie pejoratywnego słowa „konopie” na pozytywne i budzące zaufanie słowo „dobre”.

Zadanie:

Opracowanie koncepcji strategii sprzedażowej marki, stworzenie identyfikacji wizualnej brandu oraz projekt identyfikacji linii produktowej.

Zakres prac:

Stworzenie koncepcji strategii sprzedażowej i głównych komunikatów marketingowych, projekt identyfikacji marki oraz projekt linii spożywczej produktów firmy, opracowanie KV layoutów prasowych.

Kategorie:

ATL, Branding, Wizerunek