
Wizerunek TV4
Zadanie:
Opracowanie wersji okazjonalnej logotypu oraz systemu identyfikacji TV4.
Zakres prac:
Stworzenie koncepcji kreatywnej we współpracy z redakcją TV4, stworzenie narzędzi wizualnych dla przekazu komunikacji marketingowej, opracowanie scenariuszy i storyboardów, projekt okazjonalnej wersji logotypu oraz stworzenie pełnego systemu identyfikacji antenowej stacji, współpraca z kompozytorem, pomoc w zakresie wprowadzeniu projektu na emisję.
Kategorie:
Animacja, ATL, Branding, Identyfikacja, TV, WizerunekO projekcie:
Przygotowany wizerunek oparty został na wytycznych strategii marketingowej telewizji, w odpowiedzi na wprowadzenie nowej oferty programowej.
Inspiracją do zastosowanych rozwiązań graficznych była gala gwiazd, prestiżowego festiwalu filmowego. W koncepcji oprawy zastosowane zostały złożone zabiegi, opierające się na teorii widzenia, w tym psychologii barw i kształtów. Dzięki temu spełnione zostały wymogi marketingowe, a jednocześnie powstał system, który poprzez obraz i dźwięk jest łatwo rozpoznawalny i zrozumiały dla odbiorcy.
Za koncepcję i grafikę odpowiadał Paweł Sadaj.
Muzykę do oprawy stworzył kompozytor i producent muzyczny Piotr Remiszewski z Anaconda Production.
Case studies projektu na naszym blogu. Wywiad z twórcą na stronie: www.wirtualnemedia.pl