
Rebranding Plagiat.pl
O projekcie:
Marka Plagiat kojarzona jest z jakością, ochroną oraz wiedzą i niezawodnością. W tym duchu została zaprojektowana jej nowa identyfikacja. Koncepcja znaku graficznego opierała się na połączeniu w godle głównych atrybutów marki: jakości i ochrony, stąd zastosowane połączenie wizualne liter „Q” i „C”, symbolizujących quality i copyright.
Całość kompozycji dopełniła specjalnie zaprojektowana typografia zgodnie z wyznacznikami wynikającymi z analizy wcześniejszych materiałów wizualnych. Kolorystyka znaku dobrana została odpowiednio do pozostałych atrybutów marki. Logotyp poddano optymalizacji wizualnej w celu osiągnięcia maksymalnej jakości przekazu komunikacji marketingowej. Powstał brand manual uwzględniający materiały wizerunkowe oraz stronę internetową.
Zadanie:
Analiza zastanej identyfikacji firmy pod kontem teorii widzenia, sformułowanie wyznaczników i rekomendacji do zachowania ciągłości identyfikacyjnej w procesie rebrendingu, opracowanie nowej identyfikacji firmy.
Zakres prac:
Analiza komunikacji marketingowej zastanej identyfikacji wizualnej firmy na podstawie teorii widzenia, opracowanie rekomendacji i wytycznych do stworzenia nowej formy graficznej w oparciu o strategię firmy, projekt logotypu i brand manual, projekt i realizacja strony internetowej.