
Rebranding marki KDS
O projekcie:
Wyznacznikiem do zmian identyfikacji była potrzeba predefiniowania komunikacji marketingowej drukarni KDS. Wynikało to bezpośrednio z dynamicznego rozwoju firmy ukierunkowanego na rozszerzenie sprzedaży o rynki zachodnie.
Przekaz komunikacji skupił się na podkreśleniu takich atrybutów marki jak: jakość, rozwój, dynamika w działaniu oraz zaufanie. Stąd też odpowiednio dobrane rozwiązania wizualne w zakresie kompozycji znaku graficznego.
Specjalnie zaprojektowane litery tworzące inicjał podkreśliły wzrost i dynamikę, ich sportowy charakter to drugi zabieg wizualny mający przekonać i wzbudzić zaufanie odbiorcy do tego atrybutu. Użyte kolory: cyjan, magenta i żółty to nieodłączny zestaw palety drukarskiej. Całość kompozycji zamyka hasło dopełniające, wzmacniające poczucie stabilnej i godnej zaufania firmy.
Zadanie:
Przeprowadzenie rebrandingu firmy.
Zakres prac:
Wsparcie zespołu marketingowego KDS w zakresie definicji komunikacji marki na rynki zagraniczne, projekt logotypu i brand manual, projekt strony internetowej.