SADAJ | Etilando
SADAJ STUDIO to autorskie studio artysty grafika i fotografika Pawła Sadaj. Od blisko 10 lat tworzymy identyfikacje, wizerunki firm i marek, projektujemy narzędzia wizualne komunikacji marketingowej, oraz reklamy.
wizerunek, projektowanie wizerunku, wizerunek firmy, logotyp, logotypy, identyfikacja, logo, logo design, branding, brand, brand design, komunikacja marki, komunikacja wizualna w marketingu, reklama, design, komunikacja w reklamie, fotografia, fotografia biznesowa, fotografia korporacyjna, fotografia wizerunkowa, identyfikacja firmy,
163
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-163,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Projekt:

Identyfikacja wizualna marki "etilando"

Klient:

Etigraphica Ltd.

Category

Branding, WEB, Wizerunek

About This Project

Wizerunek startującego dopiero brandu, to w dzisiejszym świecie, bardzo duże wyzwanie. Nie wystarczy stworzyć logotyp żeby wyróżnić się, lecz zaprojektować jego komunikację, tak aby stał się narzędziem marketingowym i ułatwił osiągnięcie wyznaczonego celu.
Proces tworzenia identyfikacji „etilando” poprzedzony został analizami rynku polskiego i zachodniego. We współpracy z klientem określone zostały wyznaczniki komunikacji i ograniczenia projektowe. W trakcie projektowania zaprogramowany został proces czytania a co za tym idzie – zrozumienia znaku. Wszystko to po to aby nowej marce zapewnić łatwiejszy start i zapewnić szybką identyfikację marki. Stworzyliśmy koncepcję znaku, opracowaliśmy identyfikację wraz z księga znaków, a także dodatki wizualne pozwalające na adaptację znaku zarówno w internecie, jako symbol aplikacji mobilnej, jaki i w materiałach BTL.