
Projekt:
Identyfikacja wizualna marki "etilando"
Klient:
Etigraphica Ltd.
Kategorie:
Branding, Web design, WizerunekO projekcie:
Wizerunek startującego dopiero brandu, to w dzisiejszym świecie, bardzo duże wyzwanie. Nie wystarczy stworzyć logotyp żeby wyróżnić się, lecz zaprojektować jego komunikację, tak aby stał się narzędziem marketingowym i ułatwił osiągnięcie wyznaczonego celu.
Proces tworzenia identyfikacji „etilando” poprzedzony został analizami rynku polskiego i zachodniego. We współpracy z klientem określone zostały wyznaczniki komunikacji i ograniczenia projektowe. W trakcie projektowania zaprogramowany został proces czytania a co za tym idzie – zrozumienia znaku. Wszystko to po to aby nowej marce zapewnić łatwiejszy start i zapewnić szybką identyfikację marki. Stworzyliśmy koncepcję znaku, opracowaliśmy identyfikację wraz z księga znaków, a także dodatki wizualne pozwalające na adaptację znaku zarówno w internecie, jako symbol aplikacji mobilnej, jaki i w materiałach BTL.