Sukces marki "AA" Oceanic - SADAJ
Identyfikacja marki AA
AA, krem AA, Oceanic AA, logotyp AA, marka AA , brand AA,
8022
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-8022,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Sukces marki „AA” Oceanic

Zadanie:

Opracowanie logotypu.

Zakres prac:

Opracowanie koncepcyjne komunikacji i strategii sprzedażowej, projekt logotypu.

Kategorie:

Branding, Identyfikacja, Wizerunek

O projekcie:

Projekt brandu „AA” powstał w oparciu o kreację identyfikacji wizualnej jednego kremu. Już blisko 30 lat temu przygotowana została koncepcja komunikacji marketingowej i zgodnie z nią powstała wizualna forma identyfikacyjna nawiązująca formą do leku. Wrażenie harmonii zostało uzyskane poprzez użycie w procesie projektowym tzn. „złotych proporcji”, a pozytywny charakter dopełniło użycie koloru pomarańczowego, jedynej barwy o jednorodnym, pozytywnym zabarwieniu.